closure - έτσι απλά


σε απαλλάσσω από τον κόπο να μου πεις το όχι,
σε γλυτώνω από τους τρόπους που ψέματα θα έλεγες
βρίσκω τη λύση κλείνοντας το δρόμο, σε διαγράφω πίσω
δεν είμαι φίλη σου ποτέ δεν ήμουν,
ήσουν το κρυφό μου μυστικό που ήξερες πολύ καλά
δε με νοιάζει να με μισήσεις ή να με αγαπήσεις πια
γιατί απλά τελείωσε
και πια οι σκέψεις είναι ανούσιες, μόνο οι πράξεις πια
έτσι απλά ένα γεια
νομίζω ούτε γεια
"καλά να περάσεις, ίσως μια άλλη φορά"
ποιος είπε τι δε θυμάμαι
αλλά τότε κατάλαβα πως ο πόλεμος τελείωσε
εγώ και η κρυφή σκιά σου τέλος
εσύ πάντα θα προτιμάς τη μετριότητα
σε μια κίνηση αδυναμίας επιλέγεις εκείνο
Αυτό το οποίο ξέρεις να ελέγξεις.
Γιατί όλα να είναι παιχνίδι εξουσίας?
αν όλοι ερωτεύονταν το κράτος θα κατέρρεε.
αλλά και εσύ είσαι κρυμμένος.
επιλέγω τη ζωή, το θάρρος, το παιχνίδι
μείνε στην ηρεμία, στην ησυχία και στη γαλήνη
φτάνει η στιγμή που ξέρεις να κόψεις το σκοινί
που να τραβάς άλλο δε μπορείς
θέλεις να σώσεις μια ψυχή από το γκρεμό,
αλλά αν τραβήξεις κι άλλο θα πέσεις κάτω
είναι βαρύ
Βαρύ να σώζεις χωρίς να σώζεσαι
γιατί όλα είναι για το δράμα
για τον έρωτα
για τον πόλεμο
για το σεξ?
στερεότυπα συζητήσεων ατόμων "εναλλακτικών"
εγώ απλά ήθελα να με αγαπήσεις
όπως αγαπώ τον ήλιο πίσω από το θάλασσα
ζεστά και λίγο να φυσά - δροσιά
ζήσε εκεί που ο έρωτας είναι ταινία,
εκεί που η αγάπη είναι σίριαλ,
εκεί που ο πόλεμος είναι πατριωτισμός,
εκεί που το σεξ είναι one night stands
νομίζω πώς σήμερα, αύριο - τώρα πια
δε με νοιάζει
εγώ θα ζήσω εκεί που αναπνέω
σε μία παιδική χαρά
εγώ θα ζήσω εκεί που γελάω
σε μια παραλία
εγώ θα ζήσω εκεί που μιλάω
και ζω σε λέξεις γεμάτες αλήθεια
το τίποτα δεν είναι λέξη
η υποκειμενικότητα των λέξεων,
η αντικειμενικότητα των υπονοούμενων
κοινώς:
λες ψέμματα για να μην πεις όχι

Σία*

Comments

Popular posts from this blog

Σήμερα στην αρχή

όλη

Για τα 7 χρόνια