στη ζωή που διάλεξες


ανοίγω τα μάτια
βλέπω
αισθάνομαι
κλείνω τα μάτια
αισθάνομαι
και σε εκείνα τα δευτερόλεπτα πρέπει να διαλέξω
τον εαυτό μου με ή χωρίς εσένα

ό,τι και να διαλέξω έχω ακόμα τόσα πράγματα
που και αν έλειπες
ίδια θα παρέμεναν, και ίσως χρειαζόταν για σένα να τα άλλαζα όλα
θα το έκανα,
αν και εσύ σκεφτόσουν τον εαυτό σου με ή χωρίς εμένα

παράλληλος κόσμος,
που αγαπάμε τα ίδια πράγματα, τους ίδιους ανθρώπους
και ίσως αυτοί να μας ένωσαν,
αλλά τελικά είναι και αυτοί που μας χωρίζουν -
άνθρωποι, στιγμές, μέρη, εικόνες, χρώματα

κλείνω τα μάτια
κλαίω
ανοίγω τα μάτια
γελάω
κανείς δε θα δει τα μάτια μου ανοιχτά να κλαίνε
ειδικά εσύ - 
που διάλεξες την όμορφη πλευρά - εκεί που η αγάπη μόνο γελάει

εκεί που η αγάπη μόνο γελάει
ο κόσμος είναι ψεύτικος
εκεί που ο πόνος μόνο κλαίει
οι άνθρωποι είναι μόνοι
τίποτα δεν είναι ένα, τίποτα δεν είναι μια
αλλά εσύ διάλεξες να φτιάξει ένα κόσμο με μονάδες.
αριθμοί που ενώνονται με πρόσημα
και κανείς στο τέλος δεν δίνει άθροισμα.

σταματώ λοιπόν καλέ μου,
να πολεμώ με κάτι που αγαπώ
για σένα που ίσως με αγαπήσεις.
στη ζωή που διάλεξες να έχεις ομορφιά,
που θα φτιάξουν άλλοι για σένα - 
αυτό είναι αγάπη.

Σία*

Comments

Popular posts from this blog

Σήμερα στην αρχή

όλη

Για τα 7 χρόνια