όμορφος


Πόσο όμορφος μπορεί να είναι ένας άνθρωπος?
Δεν εννοώ ωραίος αλλά όμορφος
Εκείνος που θα σου χαμογελά
όχι επειδή σ'αγαπά αλλά επειδή περνά από δίπλα σου
αύριο θα βάλω τα καλά μου,
μήπως και μου ζητήσει ο ήλιος να γίνω η αχτίδα του
και αν όχι ίσως γίνω η ελπίδα του
Και αν είναι τόσο λαμπερός όσο νομίζεις
ίσως το χαμόγελο να γίνει και δικό σου
Και να γίνεις και εσύ ένας όμορφος άνθρωπος
Σαν εκείνους που σου χαμογελούν στο δρόμο
Πόσο γεμάτος μπορεί να είναι ένας άνθρωπος?
Όχι υλικά - αλλά εμπειρίες
Να έχει ζήσει κάθε λαμπερή στιγμή
που ίσως εσύ να μην έζησες - αλλά
να θέλει να τη μοιραστεί μαζί σου
αύριο θα ακούσω τη καρδιά μου,
μήπως μου πει πώς είναι η αγάπη στα αλήθεια
και δεν πέσω στης βιασύνης τα δίχτυα
Και αν είναι τόσο φωτεινή όσο λέει
ίσως να προσπαθήσω να τη γνωρίσω
και να δω τι σου χαρίζει
γιατί μου είπαν πώς η αγάπη είναι σε κάθε εμπειρία
Πόσο ευτυχισμένος μπορεί να είναι ένας άνθρωπος?
Κάποιος που θα εκτιμά τη στιγμή
χωρίς να ζητά να κερδίσει όσα δεν έχει τώρα
Αλλά να τα ονειρεύεται και να είναι έτοιμος
να παλέψει με την καρδιά του για αυτά
αύριο θα βγω στο κόσμου μου έξω,
να βρω την ευτυχία που τόσο καλά κρύβει
γιατί κάποιοι ξεχάσαν την χαράς το παιχνίδι.
Και αν η ευτυχία βρεθεί στο δρόμο μου
θα προσπαθήσω να μην την απογοητεύσω
θα προσπαθήσω να μην την κάνω να φύγει μακριά μου
και θα την κρατήσω κοντά
χαρίζοντάς την σε όλους τους άλλους.
Η ευτυχία είναι η ικανότητά μας να κάνουμε τους ανθρώπους όμορφους
Οι όμορφοι άνθρωποι είναι άνθρωποι που αγαπούν αληθινά

Σία*

Comments

Popular posts from this blog

Σήμερα στην αρχή

όλη

Για τα 7 χρόνια