η ώρα που το αύριο ενώνεται με το σήμερα


κάποτε μου είχαν πει ότι αν κοιτάξεις τον εαυτό σου
σε αντανάκλαση στις 12 - θα δεις το διάβολο.
12 το βράδυ λοιπόν δεν κοιτάμε τον εαυτό μας στο καθρέφτη,
δε σκεφτόμαστε ποιοί είμαστε,
δεν αντανακλάμε τη ζωή μας πουθενά και απλά παγώνουμε 
Παγώνουμε για ένα ολόκληρο λεπτό, μέχρι να πάει 12.01

Αλλά εγώ δεν άντεξα και κοίταξα και το είδα

Κοιτούσα κάτω για αρκετή ώρα - ήμουν από τις 12 παρά τέταρτο εκεί
μπροστά στο καθρέφτη με το ξυπνητήρι έτοιμο να χτυπήσει στις 12
και να σηκώσω το βλέμμα μου για ένα ολόκληρο λεπτό
Ένα λεπτό και να αντικρύσω το διάβολο δίπλα μου.

Σήκωσα το κεφάλι μου και κοίταξα

Έβλεπα εμένα - κανένα άλλο, αλλά κατάλαβα γιατί το λένε
Εκείνη τη στιγμή που περιμένεις να αντικρύσεις το φόβο το πρόσωπό σου αλλάζει
Όλα εκείνα που σε ανησυχούν εμφανίζονται στο πρόσωπό σου
Και αντιμετωπίζεις μέσα σε ένα λεπτό τον εαυτό που κρύβεις,
τον προσωπικό σου δαίμονα.

Διάβολος: εσύ και οι φόβοι σου

Γιατί όμως στις 12.00
δεν είναι ούτε σήμερα ούτε αύριο, η μαγική ώρα της ημέρας
άλλοι το λένε 00.00, άλλοι το λένε 24.00
κανείς δεν ξέρει αν είναι η ώρα που η μέρα τελειώνει
ή μια νέα μέρα αρχίζει

12.00 είναι η ώρα που το αύριο ενώνεται με το σήμερα

Είδα τους φόβους μου - πόσο με τρομάζουν όταν εμφανίζονται
και δεν ήξερα αν πιο πολύ με τρόμαζε ο φόβοσ
ή η εμφάνισή του
και ανακάλυψα πως η εμφάνισή του ήταν πιο τρομακτική!
άρα δε φοβόμουν κάτι, αλλά φοβόμουν να φοβηθώ.

κοίταξε τον εαυτό σου στις 12 το βράδυ
θα δεις εσένα
θα δεις τους φόβους σου
και θα καταλάβεις ποιός είναι πιο δυνατός.

Η ζωή είναι το ρίσκο μπροστά στο φόβο,
θα το πάρεις?

Σία*

Comments

  1. Δεν ειναι λίγες οι φορές που εχω πάρει το ρίσκο αλλα ουτε λίγες κι αυτές οι φορές που σκέφτηκα μετά οτι θα 'πρεπε να περιμένω λιγο ακόμα ή να μην ρισκάρω. Ομως αυτές οι φορές που ρίσκαρα σημάδεψαν τη ζωή και, παράξενο, ηταν σαν ωρα 00.00' ήξερα οτι παίρνοντας το ρίσκο, αλλάζω σελιδα, όπως δηλαδή αλλάζει και η μέρα στις 12 τη νύχτα.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Σήμερα στην αρχή

όλη

Για τα 7 χρόνια