η παρεξηγημένη έννοια

ποτέ δε θα σου πω καλημέρα
ούτε καλησπέρα, ούτε και καληνύχτα


ποτέ δε θα σε αποχαιρετήσω, 
δε θα σου πω γειά σου ή αντίο


ποτέ δε θα σου πω "σ'αγαπώ",
ίσως ποτέ και να μη σε κοιτάξω όπως περιμένεις


ποτέ δε θα σου πω πόσο όμορφος είσαι,
και ποτέ δε θα σε αγκαλιάσω με όλη μου την ψυχή


ποτέ δε θα σου πω πόσο μου λείπεις,
ούτε θα σε κοιτάξω όταν φεύγεις


και ξέρω ότι θα σκεφτείς ποτέ μη λες ποτέ
και νιώθω ότι θυμώνεις όλο κ πιο πολύ - με κάθε μου λέξη.
Κάθε γραμμή σε κάνει να νιώθεις πιο μόνος και πιο χαμένος,
αλλά ο κόσμος είναι γεμάτος ανατροπές και πόνο - 
κάτι που εγώ δε νιώθω.
Μη πληγώνεσαι από ανθρώπους που δεν έχουν αισθήματα,
γιατί κανείς τους δε θα νιώσει τον πόνο σου,
και είμαι ανάμεσα σε εκείνους που ποτέ δε θα καταλάβουν γιατί πονάς.


δε θα σου ποτέ καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα
ούτε θα σε χαιρετήσω
γιατί τότε θα μου λείψεις ακόμα περισσότερο.


ποτέ δε θα σου πω ότι σε αγαπώ, 
αν η ανάσα μου δεν είναι δίπλα σου.


ποτέ δε θα μάθεις πόσο σημαντικός είσαι για μένα
γιατί κάθε μέρα θα είναι μια νέα έκληξη, με κάτι που δεν περιμένεις.


Ο κόσμος είναι γεμάτος ανατροπές, και οι λέξεις δεν είναι ό,τι δείχνουν
αλλά ό,τι σημαίνουν.
Μην σκέφτεσαι πρώτα με το μυαλό, αλλά άνοιξε τα μάτια σου 
και δες τον κόσμο όπως είναι δίπλα μου.
Ισως να μην ξέρεις,
ίσως να μην περιμένεις - 
αλλά ποτέ δε θα γίνει τίποτα ίδιο με τώρα.


Σία*

Comments

Popular posts from this blog

Σήμερα στην αρχή

όλη

Για τα 7 χρόνια