όμορφες 365

βλέπω παντού, 
σήμερα η πρώτη μέρα ενός βιβλίου με 365 σελίδες,
και σκέφτομαι
αν βλέπουμε το 2013 σαν ένα τόμο ενός μεγάλου μυθιστορήματος
τότε η ζωή μας είναι αληθινή
ή απλώς μια ιστορία που διαβάζουμε τελικά.

θέλω να ζω, 
επιλέγω να ανασαίνω,
προτιμώ να νιώθω.

θέλω να ζήσω - 
ένα μεγάλο έρωτα
που θα με συναρπάσει ως το τέλος, 
που θα με γεμίσει δάκρυα πόνου κ ευτυχίας, 
που θα με κάνει να γίνομαι καλύτερη, 
που θα με κάνει να χάνομαι στην αγάπη του.
μια τεράστια επιτυχία
που θα με ζαλίσει σαν μεθύσι,
που θα με ανεβάσει στο ψηλότερο βάθρο,
που θα με κάνει σοφότερη,
που θα με αφήσει να χαρίσω κάτι όμορφο στον κόσμο.
την αρμονία με όσα κ όσους αγαπώ,
αυτό θέλω να ζήσω.

επιλέγω να ανασαίνω - 
με ό,τι αξίζει
για να νιώθω ζωντανή κάθε μέρα
για να έχω μέσα μου μόνο ομορφιά
για να μην ξεχνάω ποτέ να σκεφτώ.
με ό,τι αγαπώ
για να μη σπαταλώ καμία στιγμή,
για να αφήνω την καρδιά μου ελεύθερη,
για να κάνω τους άλλους ευτυχισμένους.
στιγμές,
αυτό επιλέγω να ανασαίνω.

προτιμώ να νιώθω - 
όσους αξίζουν την αγάπη μου
επειδή με κάνουν ευτυχισμένη,
επειδή προσπαθούν για εμένα,
επειδή γεμίζουν την ψυχή μου με τα χαμένα της κομμάτια.
όσους αξίζουν τα δάκρυά μου
επειδή με συναρπάζουν,
επειδή δε με αφήνουν να πέσω σε λήθαργο,
επειδή με κάνουν δυνατότερη.
ζωντανή,
αυτό προτιμώ να νιώθω.

και αν κάθε έτος της ζωής μου αποτελεί μια συνολική οντότητα,
με αρχή και τέλος
θα ήθελα να είναι κεφάλαια και όχι τόμοι.
δε θέλω να χάνομαι σε πολλές σελίδες,
μια περίληψη με ουσία μόνο, αυτό.
δε θέλω να χαθώ σε κενές επαναλήψεις,
ίδιων γεγονότων.
και αν μπορούσα να με χαρακτηρίσω, 
ή να με ονομάσω,
θα έλεγα - 
διόλου κοινότυπη,αλλά καθόλου μοναδική.

Σία*

Comments

Popular posts from this blog

Σήμερα στην αρχή

όλη

Για τα 7 χρόνια